Rozloučení

12/16/2019

Toto je zpráva pro současné přívržence i pro případné další následovníky našeho dědictví...

Přišel jsem se oficiálně finálně rozloučit. Hodně dlouho jsem uvažoval, až jsem došel k závěru, že směr pickupu nebo metapickupu (fakt nevím jak líp bílou pilulku nazvat) prostě není moje cesta. Necítím se tím naplněn (přesně naopak) a nikdy jsem to upřímně dělat nechtěl (být jeden z vedoucích té či oné pickup komunity), jednalo se o nouzovej krok pro nás, kteří jsme se dokázali fakt hodně domrdat a došlo ke krizi hodnot, identity, atd... I proto je WP pro dost lidí tak alien a není, nikdy nebude (resp. Ne tuhle generaci určitě), mainstreamovým směrem, to jste viděli i na tom backlashi na SD (kde mě měli za blekotajícího blázna - a co já vím, třeba je to fakt insane, nevím jak moc objektivně se dokážu podívat na vlastní koncepty, snažím se) a faktu, že většina odpadlíků prostě přesedlala na DE. I pass.

Každopádně myslím že ty koncepty (v sekcích "bílé pilulky") by mohly mít budoucnost a možná se dají dál rozpracovat, základy jsou položený - a je jich dost, jen to chce se tím pročíst. Adminů je nás (vás) víc, články přidávat můžete, takže feel free. Může se objevit někdo další, někdo novej, kdo bude taky mít co přidat nebo čím přispět, případně třeba dojde na to že náš směr má nějakej fatal flaw a opraví ho. Nicméně moje cesta tady je over, cítím už hodně dlouho neklid a je to tím, že jdu ještě pořád proti svojí přirozenosti. Pickup, metapickup, cokoliv... Není mým individuálním imperativem, tím jsou třeba deskovky, harm reduction, hraní si na umělce... Tbh. Jsem si na pickup a všechno co s tím souvisí vyvinul solidní alergii.

Prostě jen bylo třeba se sebrat po hodně tvrdé ráně, lekce to byla hodně hardcore a naučila mě (a nejen mě) spoustu věcí, ale upřímně se mi tu nechce o tom rozbásňovávat, jedna z nich je totiž i fakt, že jsem svůj life žil skoro výlučně online.

Anyway, pro všechny budoucí následovníky dědictví bílé pilulky, keep on mind this:

WP není "antiprojekt" na konkrétní komunitu, ale na celou game jako takovou a všechny její manifestace.

Není to ani primárně antiprojekt, je to hlavně hledání nové cesty. Dost často založené na tom, co v game nefunguje, co funguje short-term atd... No, případní nástupci to budou vědět, ona jakoby na game "staví." Všechno je to někde tackled, rozepsaný, načnutý, atd...

WP není pickup, jeho cílem není "naučit se balit holky." Je to hypotetický hledání svojí maximalizované verze.

Pro současnou mikrokomunitu:

Čekněte si pořádně, kdo by případně chtěl na WP navázat, třeba to bude někdo z vás, pár vás to chápe. Určitě s ním dejte skypa nebo se potkejte in person, aby si z toho někdo nechtěl udělat jen byznys nebo nějakej joke. Jako mně to bude asi u řiti, ale není to úplně ve vašem zájmu.

Bottom Line

Tak se mějte hezky, byla to zajímavá zkušenost, ale cítím že na tohle pole prostě nepatřím. Každopádně kdybyste něco chtěli moc prokonzultovat, tak klidně piště. Ale prosimvás žádný "jak mám sbalit tu a tu," "co mám napsat té a té." Tohle je pro mě už big no no.

Jak budete mít krizi hodnot, identity, nevědět co chcete od života nebo tak, můžeme to probrat. Zase se neodjebu fully do prdele od těch, se kterýma jsme něco málo probírali, to by nebylo úplně správňácký. Nicméně nechci budovat další komunitu a slibovat dalším lidem hory doly, když sám cítím že od toho chci hlavně co nejdál. To by nebylo fér jak vůči mě, tak vůči nim, protože bych to začal jebat a ignorovat je.

Ale ruku na srdce, většina lidí stejně prostě hledá co nejrychlejší návody na to jak si co nejvíc zašukat nebo se dostat do vztahu. Takový lidi jsou a asi pořád budou, to by se muselo něco hodně zásadního ve společnosti změnit, aby nebyli - a to nebude hned. Nikdo nevygooglí "Jak se stát svojí maximalizovanou verzí, abych měl přirozenou přitažlivost, která nesmí být mým primárním cílem." To bude googlit zlomeček zlomečku až potom, co si brutálně namelou držku. Takže si to tu stejně píšu spíš sám sobě.

Tak teda nashledanou,

Neofaust

Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started